Vlastní vozidla do UT2004

8.Script Věže


Budeme scriptovat otočnou věž, otevřete si adresář UT2004 adresář Onslaught\Classes jako minule a najděte soubory ONSPRVRearGun.uc, ONSPRVRearGunCharge.uc a ONSPRVRearGunPawn.uc a zkopírujte je do vašeho adresáře. Přejmenujte je na ONSUedczRearGun.uc, ONSUedczRearGunCharge.uc a ONSUedczRearGunPawn.uc.

Otevřete si je v programu ConTEXT a na začátku jim upravte také jména.

Teď v souboru ONSUedczRearGun najděte řádek FlashEmitterClass, je až v dolní části scriptu. Změňte ho na:

řádek WeaponFireAttachmentBone na:

řádek GunnerAttachmentBone na:

Dále změníme texturu, otevřete si soubor ONSUedczjeep a zkopírujte řádek s definovanou texturou a přepište s ním stávající řádek v souboru ONSUedczRearGun.

Teď budeme upravovat ONSUedczRearGunPawn, v defaultproperties řádek GunClass změňte na: 

Dál přidáme do auta zbraň pro spolujezdce v hlavním souboru Uedczjeep, v řádku který jsme předtím vynechali. Najděte si zelený řádek co začíná PassengerWeapons a za druhým = ho změňte na:

A můžeme zkusit zkompilovat, pokud jste vše dobře udělali tak by kompilace měla proběhnout bez problémů.

A můžete spustit, po spuštění vám skočí na vozidlo jiný model věže než váš :) a model spolujezdce se nebude při otáčení hýbat, to musíme teď dodělat. V souboru ONSUedczRearGun upravíme řádek s modelem na:

V programu Maya si otevřete model a přidáme si jeden locator kterým zjistíme pozici pro nastupování na zadní věž. Nechte ho zhruba v těchto místech:

Požijte na to zase náš script a výsledek napište do ONSUedczRearGunPawn do řádku EntryPosotion,

a rádius můžete snížit na 120.

Teď pozice pro nastupování řidiče, můžete dát třeba sem:

Vepište to do řádku EntryPosition v souboru ONSUedczjeep. Rádius dejte také na 120.

Ještě v souboru ONSUedczRearGunPawn až dole změňte řádky se jménem.

A teď by mělo být už vše OK. Ještě si můžete pře jeden locator upravit pozici spolujezdce na věži pokud by vám to nesedělo, v souboru ONSUedczRearGunPawn řádek DrivePos.

Příště už bude jen vysvětleno jak na přední miniguny a bude to komplet.

 

LionSoft 1995 - 2007  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz