![]() |
Vlastní vozidla do UT2004 |
8.Script Věže
|
Budeme scriptovat otočnou věž, otevřete si adresář UT2004 adresář Onslaught\Classes jako minule a najděte soubory ONSPRVRearGun.uc, ONSPRVRearGunCharge.uc a ONSPRVRearGunPawn.uc a zkopírujte je do vašeho adresáře. Přejmenujte je na ONSUedczRearGun.uc, ONSUedczRearGunCharge.uc a ONSUedczRearGunPawn.uc. |
|
Otevřete si je v programu ConTEXT a na začátku jim upravte také jména. |
|
Teď v souboru ONSUedczRearGun najděte řádek FlashEmitterClass, je až v dolní části scriptu. Změňte ho na: |
|
řádek WeaponFireAttachmentBone na: |
|
řádek GunnerAttachmentBone na: |
|
Dále změníme texturu, otevřete si soubor ONSUedczjeep a zkopírujte řádek s definovanou texturou a přepište s ním stávající řádek v souboru ONSUedczRearGun. |
|
Teď budeme upravovat ONSUedczRearGunPawn, v defaultproperties řádek GunClass změňte na: |
|
Dál přidáme do auta zbraň pro spolujezdce v hlavním souboru Uedczjeep, v řádku který jsme předtím vynechali. Najděte si zelený řádek co začíná PassengerWeapons a za druhým = ho změňte na: |
![]() |
A můžeme zkusit zkompilovat, pokud jste vše dobře udělali tak by kompilace měla proběhnout bez problémů. |
|
|
A můžete spustit, po spuštění vám skočí na vozidlo jiný model věže než váš :) a model spolujezdce se nebude při otáčení hýbat, to musíme teď dodělat. V souboru ONSUedczRearGun upravíme řádek s modelem na: |
|
V programu Maya si otevřete model a přidáme si jeden locator kterým zjistíme pozici pro nastupování na zadní věž. Nechte ho zhruba v těchto místech: |
|
Požijte na to zase náš script a výsledek napište do ONSUedczRearGunPawn do řádku EntryPosotion, |
|
a rádius můžete snížit na 120. |
|
Teď pozice pro nastupování řidiče, můžete dát třeba sem: |
|
Vepište to do řádku EntryPosition v souboru ONSUedczjeep. Rádius dejte také na 120. |
|
Ještě v souboru ONSUedczRearGunPawn až dole změňte řádky se jménem. |
|
A teď by mělo být už vše OK. Ještě si můžete pře jeden locator upravit pozici spolujezdce na věži pokud by vám to nesedělo, v souboru ONSUedczRearGunPawn řádek DrivePos. |
|
Příště už bude jen vysvětleno jak na přední miniguny a bude to komplet. |
|
LionSoft 1995 - 2007 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz