![]() |
Vlastní skin do UT99 |
UT99
|
Následující návod je na to jak si udělat vlastní skin na již hotové postavy v UT. Jako prní věc budete potřebovat program UT Skin Maker a ještě Patch. Potom si rozmyslete na jakou postavu chcete dát nový skin, třeba zrovna na tu s kterou hrajete. Vyexportujte si její originální textury, jestli chcete udělat jen jednu texturu pro použití v DM tak vyexportujte jen ty textury které končí celím číslem, neco1 neco2 atd. to jsou defaultní textury postavy. Pokud ale chcete postavu použít postavu v TDM nebo CTF kde je potřeba barevné odlišení postav, tak si vyexportujte buď všechny nebo tu defaultní je obarvíte na konkrétní barvu. Vyexportované textury si buď můžete upravit nebo podle nich vytvořit vlastní, hlavně dodržte rozmístění, dobře se upravují ve photoshopu. Když máte všechny textury co chcete použít hotové tak můžete pustit UT Skin Maker. Po spuštění klikněte nahoře v menu File na New Project a naskočí vám tabulka kde si zvolíte postavu na kterou chcete použít textury. |
|
Já si pro příklad zvolil Male Soldier, po kliknutí na OK se váz program ihned dotáže pod jakým jménem chcete projekt uložit, napište vaše jméno skinu, doporučuji dělat jména třeba z vašeho nicku aby se nestalo že se vám sejde třeba 10 skinů a všechny se budou jmenovat soldier. |
|
V levém okně v se vám objeví název co jste napsali, klikněte na něj pravým tlačítkem a zvolte New Skin, následně naskočí okno kam napište jméno postavy které bude zobrazeno ve hře v menu a čtyři znaky, můžete dát třeba začáteční slova jména postavy. |
|
Poté vám naskočí v levém okně strom se jmény části postavy. |
|
Chest je tělo, Legs - nohy, Arms - ramena a ruce po lokty, Head & Hands - hlava a ruce, Talk Texture - textura která se zobrazuje když píšete do chatu ve hře. Na každou položku kliknete pravím tlačítkem a dáte New Texture. V horním poli si najděte vaši texturu a v dolním nechte Default. |
|
Výsledek bude vypadat podobně jako následující obrázek. |
|
Teď máte hotovou postavu pro použití v DM kde není potřeba rozlišovat barvy postav. Můžete už teď skin exportovat, na výběr máte dvě možnosti, buď první jen exportovat a nebo druhou exportovat a rovnou instalovat do UT. Celá instalace spočívá jen v tom že zkopírujete dva vygenerované soubory, jeden *.u do system a jeden *.utx do textures. |
|
Kdybyste si chtěli ještě dodělat skiny pro barvou odlišené teamy tak jen kliknete zase na jednotlivé části skinu, ruce tělo a tak a místo default vám to automaticky nabídne barvy teamu. Pro tuto operaci je ovšem předpoklad že budete mít i barevné textury teamu. Barevné textury se přidávají jen do Chest a do Legs. Když přidáte texturu do Head & Hands tak tím vkládáte další obličeje. Pak si ještě nezapomeňte přidat texturu pro každý obličej do Talk Texture. |
|
A nakonec to zase vyexportujete a máte váš skin :) |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz