![]() |
Vkládání objektů v UT2003 |
Editor 3.0
|
Nedílnou součástí UT2003 jsou hotové objekty tzv. Static Mesh. Jsou to třeba objekty |
jako stromy, kameny, sloupy, brány, výtahy (vysvětleno dále v textu), celé podlaží nebo |
různé domy či strážní věže plně vybavené podlažími. O tuto věc je rozšířen Editor 3.0. |
Pro Editor 2.0 sice existuje program Mesh Maker který není vůbec špatný a umí udělat |
mesh z čehokoli co vytvoříte v editoru ale práce je trochu složitější než např. v 3D Studiu |
nebo v jakémkoli jiném modelovacím programu. V Editoru 3.0 byste v podstatě mohli |
udělat celý level jen z těchto objektů, je to i rychlejší způsob tvorby levelů. Jinak se snad |
ani už levely pro UT2003 nedělají, starý způsob nahradil tento novější styl práce. |
Ovšem ten starý způsob asi bude chybět té části lidí která neumí pracovat s |
3D programy a tím nemá tu možnost udělat si objekt podle svého jako v Editoru 1.0 a 2.0. |
Takže teď je to spíš záležitost 3D grafiků, ovšem z nabízejícího se množství objektů |
si můžete udělat tak level podle svých představ, stačí si projít jen všechny objekty |
které jsou součástí UT2003. No a teď jak tedy ty objekty vložit, klikněte nahoře v nástrojích |
na ikonu Static Mesh Browser
![]() |
Takže si přes File otevřete nějaký soubor s objekty, otevřel sem Egypt_techmeshes_Epic. |
Jak vidíte na obrázku, je vidět zrovna brána se schody, v levém sloupci si můžete listovat |
a objekt který chcete jenom označíte a přes pravé tlačítko kde ho už budete mít v nabídce |
jen vložíte do levelu. Doporučuji si projít všechny soubory a případně si poznačit kde je co za |
objekty, ušetří vám to pak čas až budete potřebovat třeba strom nebo schody. |
|
A jak je to vlastně s movery. Pokud chcete vložit třeba nějaký mesh jako mover, |
nějaký výtah(obrázek níže),tak si ho zase označíte a kliknete na ikonu pro mover. |
Vloží se vám ten označený objekt ale už jako mover a jako s moverem s ním můžete zacházet. |
|
Jinak samozřejmě potřebujete nějaký prostor abyste do něho mohli vkládat všechny tyto |
objekty. Takže si udělejte tak velkou místnost jak velký bude váš level pokud použijete jenom |
meshe, jinak můžete dělat místnosti starým způsobem a přikrášlit je nějakým tím meshem. |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz