![]() |
Vložení světla |
|
|
Kdekoliv v levelu klikněte pravým tlačítkem na zem a vyberte | |
Add Light here. Světlo můžete posunovat libovolným směrem. | |
|
|
Po vložení světla zmáčkněte F8 a Rebuild Geometry. | |
Rebuild Geometry musíte provést vždy, když v levelu uděláte | |
nějaké změny, to se nevztahuje na změny údajů tlačítek apod. | |
( V editoru 2.0 je to nahoře v menu Build - Build All ) | |
|
|
V levelu se upraví světlo. |
|
|
|
Ještě se do levelu musí umístit počáteční bod, odkud začnete. | |
Napravo v prohlížeči si najděte PlayerStart. Označte ho a potom klikněte | |
pravým tlačítkem myši na zem a vložte ho. | |
Potom ještě Rebuild Geometry a jeto. Level si může te hned vyzkoušet, | |
v horním menu File - Play level nebo CTRL + P. | |
![]() |
|
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz