Voda v UT2003

Editor 3.0 UT2003


Voda v Editoru 3.0 už se nedělá přes zóny ale přes tlačítko Volume . Udělejte si

nějakou  nádrž potom můžete nechat velikost červeného brushe stejnou, nebo ho

klidně udělat o nějaký kus větší a stahněte ho tak aby horní strana byla tak vysoko,

jak vysoko chcete mít hladinu. potom klikněte na ikonu Volume a ze seznamu vyberte

WaterVolume. A tím jste udělali v podstatě zónu s vodou.

Teď už se musí jen udělat povrch hladiny. Najděte si v actor - Info - FluidSurfaceInfo
a přes pravé tlačítko ho vložte někam na zem.

Vloží se vám jako černá síť. Posuňte ji tak aby zakryla vytvořenou nádrž a taky aby
byla přesně na horní stěně vytvořené zóny, prostě musí kopírovat hladinu.

V jeho properties nastavte ve FluidSurfaceInfo položku

OrientTouchEffect a TestRipple na True.

No a poslední věc, musíte dát hladině (FluidSurfaceInfo) nějakou texturu vody. Použil
jsem tu z levelu Antalus. V properties FluidSurfaceInfa si najděte v Display položku
Skins. Jelikož je to nové FluidSurfaceInfo tak tam nic nebude, takže dejte ADD a
naskočí vám tam nová položka, teď si v texturách označte tu texturu vody a klikněte
na USE. Je to textura Shader AntalusWatershader, když si otevřete level Antalu a
v texturách kliknete na záložku In Use tak uvidíte které textury jsou použity včetně této.

No a voda je hotová. FluidSurfaceInfo si můžete různě nastavovat i velikostně.

Zkušební level DM-Test01


LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz