Výtah mezi patry


Udělejte si v místnosti třeba tři podlaží.

Potom si udělejte mover který bude výtah. Vpravo v prohlížeči si v Actor - Brush - Mover
najeďte na *ElevatorMover a pak klikněte vlevo na panelu nástrojů na Add Movable
Brush a vytvořte mover. když na něj kliknete měl by se zobrazit jako ElevatorMover.
Pokud ne tak jste špatně označili *ElevatorMover v prohlížeči.
!!! V editoru 2.0 stačí kliknout pravým tlačítkem myši a vybrat ElevatorMover. !!!
Nastavte mu keyframe na všechny tři patra. U 1 a 2 patra si udělejte dvě tlačítka,
levé bude nahoru a pravé dolu. U přízemí udělejte jen jedno vlevo a u 3 patra zase
jedno vpravo. U tlačítek nastavte jen keframe při zasunutí a MoverTime na 0.5. Jinak 
u nich nic nenastavujte, jsou jen pro efekt zapnutí, pro fungování nejsou důležitá.
Teď před všechny tlačítka vložte ElevatorTrigger.

U ElevatorTriggeru nastavte jedinou věc, a to GotoKeyframe. GotoKeyframe vám
určuje na jaké místo se má mover přesunout. Jelikož máme 3 patra,
tak mám 4 keyframy 0 až 3. Moveru který je výtah musíte taky nastavit že má 4.
Dolnímu nastavte do GotoKeyframe 1, levému v 1 patře nastavte 2,
levému v 2 patře nastavte 3, hornímu ve 3 patře nastavte 2, pravému v 2 patře nastavte
1, pravému v 1 patře nastavte 0. A všem dejte do Eventu Tag výtahu.

Viz. level vytah_p.
Kdybyste to chtěli použít v editoru 2.0 třeba pro DM, ovšem pro lidské hráče, boti si asi
těžko přivolají výtah a rozhodnou se jestli pojedou nahoru nebo dolu, tak můžete ještě
do každého patra přidat jeden ElevatorTrigger na přivolání výtahu do patra ve kterém
se zrovna nacházíte.

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz