![]() |
Výtah a boti |
Editor 2.0
|
Tak tady je výtah s tlačítkem který používají boti. Čerpáno z levelu Phobos. První obrázek |
je v dolním patře a druhýje v horním patře. Začnu v dolním patře, v dolním patře je umístěn |
mover jako tlačítko, mover jako výtah, trigger, dispatcher, specialevent a triggerlight. |
Následuje nastavení jednotlivých objektů: |
1. tlačítko: Tag - liftopen, move time je na 0, trigger opened time je na true |
2. výtah: Tag - liftg1, move time je na 3, delay time je na 2, trigger opened time je na true |
3. trigger: Tag - ailift1, Event - liftopen |
4. specialevent: Tag - liftopen, v soundu má zvuk řeči že je výtah aktivován, má nastaveno |
play sound efect. |
5. dispatcher: Tag - liftopen |
OD - 0 |
- 0 |
- 9 |
OE - liftg2 |
- liftg1 |
- liftg2 |
6. triggerlight: Tag - liftg2, má nastaveno trigger toggle |
7. liftexit: LiftTag - liftg1, LiftTrigger - ailift1 |
8. liftcenter: LiftTag - liftg1 |
Ty lifttriggery jsou tam jenom jako ukazatele že výtah byl aktivován. A u výtahu |
nezapomeňte na hodnotu 2 v delay time jinak se výtah okamžitě rozjede aniž stačí někdo |
nastoupit. |
|
Teď horní patro, tam je mover jako tlačítko, triggerlight, trigger, specialevent, dispatcher, |
a lift exit. následuje nastavení: |
1. tlačítko: Tag - liftopen2, move time je na 0, trigger opened time je na true |
2. trigger: Tag - ailift2, Event - liftopen2 |
3. specialevent: Tag - liftopen2, v soundu má zvuk řeči že je výtah aktivován, má |
nastaveno play sound efect. |
4. dispatcher: Tag - liftopen2 |
OD - 0 |
- 0 |
- 9 |
OE - liftg2 |
- liftg1 |
- liftg2 |
5. triggerlight: Tag - liftg2, má nastaveno trigger toggle |
6. liftexit: LiftTag - liftg1, LiftTrigger - ailift2 |
V ukázkovém levelu jsou jen čtyři playerstarty aby tam nebylo zbytečně moc botů. |
|
Viz. level dm-vytahboti.unr |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz