Výtah a boti

Editor 2.0


Tak tady je výtah s tlačítkem který používají boti. Čerpáno z levelu Phobos. První obrázek

je v dolním patře a druhýje v horním patře. Začnu v dolním patře, v dolním patře je umístěn
mover jako tlačítko, mover jako výtah, trigger, dispatcher, specialevent a triggerlight.
Následuje nastavení jednotlivých objektů:
1. tlačítko: Tag - liftopen, move time je na 0, trigger opened time je na true
2. výtah: Tag - liftg1, move time je na 3, delay time je na 2, trigger opened time je na true
3. trigger: Tag - ailift1, Event - liftopen
4. specialevent: Tag - liftopen, v soundu má zvuk řeči že je výtah aktivován, má nastaveno
    play sound efect.
5. dispatcher: Tag - liftopen
    OD - 0
           - 0
           - 9
    OE - liftg2
           - liftg1
           - liftg2
6. triggerlight: Tag - liftg2, má nastaveno trigger toggle
7. liftexit: LiftTag - liftg1, LiftTrigger - ailift1
8. liftcenter: LiftTag - liftg1
Ty lifttriggery jsou tam jenom jako ukazatele že výtah byl aktivován. A u výtahu 
nezapomeňte na hodnotu 2 v delay time jinak se výtah okamžitě rozjede aniž stačí někdo 
nastoupit.

Teď horní patro, tam je mover jako tlačítko, triggerlight, trigger, specialevent, dispatcher,
a lift exit. následuje nastavení:
1. tlačítko: Tag - liftopen2, move time je na 0, trigger opened time je na true
2. trigger: Tag - ailift2, Event - liftopen2
3. specialevent: Tag - liftopen2, v soundu má zvuk řeči že je výtah aktivován, má
    nastaveno play sound efect.
4. dispatcher: Tag - liftopen2
    OD - 0
           - 0
           - 9
    OE - liftg2
           - liftg1
           - liftg2
5. triggerlight: Tag - liftg2, má nastaveno trigger toggle
6. liftexit: LiftTag - liftg1, LiftTrigger - ailift2
V ukázkovém levelu jsou jen čtyři playerstarty aby tam nebylo zbytečně moc botů.

Viz. level dm-vytahboti.unr


LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz