![]() |
Výtahy |
|
Takže tady jsou dva nejpoužívanější způsoby výtahů v UNREALovi. |
Udělejte si další místnost nad první, je jedno jak vysoko. A po straně |
výtahovou šachtu s moverem co bude výtah. Až mu určíte |
MoverKeyframe, tak pro jeho funkčnost stačí udělat jednu věc. |
|
|
V záložce Object - InitialState nastavte StandOpenTimed a je to. |
|
Druhý způsob je, že přidáte na zeď přivolávací tlačítko. Jedno dole |
ve výtahu a druhé nahoře před vstupem do výtahu. |
Výtahu v Object - InitialState nastavte TriggerOpenTimed. |
|
|
Těm dvěma tlačítkům dejte do Eventu Tag výtahu. Jinak se u nich už |
nemusí nic měnit. A je to. |
|
Viz Tutorial3 level. |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz