|
Výtahy |
|
|
| Takže tady jsou dva nejpoužívanější způsoby výtahů v UNREALovi. |
| Udělejte si další místnost nad první, je jedno jak vysoko. A po straně |
| výtahovou šachtu s moverem co bude výtah. Až mu určíte |
| MoverKeyframe, tak pro jeho funkčnost stačí udělat jednu věc. |
|
|
|
|
| V záložce Object - InitialState nastavte StandOpenTimed a je to. |
|
|
| Druhý způsob je, že přidáte na zeď přivolávací tlačítko. Jedno dole |
| ve výtahu a druhé nahoře před vstupem do výtahu. |
| Výtahu v Object - InitialState nastavte TriggerOpenTimed. |
|
|
|
|
| Těm dvěma tlačítkům dejte do Eventu Tag výtahu. Jinak se u nich už |
| nemusí nic měnit. A je to. |
|
|
| Viz Tutorial3 level. |
|
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz