![]() |
Vytvoření nádrže |
|
|
Vytvořte si nádž, na rozměrech nezáleží. | |
|
|
Musíte ji umístit tak aby její horní plocha byla přesně na podlaze, | |
nebo kousek nad ní a stiskněte Subtract Brush From World. | |
Tím se vám vytvoří nádrž. | |
|
|
Teď si vytvořte Sheet stejně velký jako je nádrž, klidně kousek větší. | |
V texturách např. FireEng mu dejte texturu vody. A zaškrtněte mu v | |
properties - 2-Sided, Translucent, Portal. | |
Portal vám vytvoří novou zónu pro vodu. | |
|
|
|
|
|
|
Ještě je třeba dát do vytvořené zóny vodu. V menu Classes si najděte | |
WaterZone a umístěte jej na dno nádrže. | |
|
|
Teď už jen Rebuild Geometry. | |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz