![]() |
Zóny v Editoru 2.0 |
Editor 2.0
|
Zde je popis několika zón používaných v Ed2.0. Na prvním obrázku je popis kde je jaká |
zóna v ukázkovém levelu. |
|
První zńa je s větrem, vložte si jenom základní ZoneInfo a v jeho properties si v záložce |
ZoneInfo najděte položku ZoneVelocity, tady si nastavte buď do osy X nebo Y |
patřičnou hodnotu, nastavil jsem 100 do osy Y, sílu větru, tahu, zvýšíte zvětšováním |
hodnot, lze to použít i na vertikální pohyb, osa Z. |
|
V druhé zóně je kluzká podlaha, opět si vložte jen ZoneInfo a najděte položku |
ZoneGroundFriction a nastavte např. hodnotu 0.5, tím udáváte klouzavost podlahy. |
|
V třetí zóně je malá gravitace, v ZoneInfu si najděte položku ZoneGravity a změňte |
hodnotu Z např. na -200, nedávejte 0 pokud se chcete ještě vrátit nohama na zem. |
|
Ve čtvrté a v šesté zóně jsou použity standardní zóny SlimeZone a LavaZone, k tomu |
není co dodávat, je to slizová a lávová zóna, jsou tam jen pro vyplnění místnosti :-) |
V sedmé zóně je uděláno to že když do ní vkročíte tak okamžitě zemřete a zmizíte, |
také je to jen přes ZoneInfo, když vložíte ZoneInfo tak mu nastavte jen tři věci. |
bDestructive na True, bPainZone na True a do DamagePerSec velkou hodnotu, |
třeba 400 aby to přesáhlo maximum možného zdraví. |
|
V osmé zóně vám postupně ubývá život po určité hodnotě. Vložte ZoneInfo a nastavte |
ho stejně jako v sedmé zóně jen s tím rozdílem že do DamagePerSec zadejte menší |
hodnotu třeba 4, je to hodnota která vám mizí ze zdraví vždy po sekundě dokud tam jste. |
|
V deváté zóně je udělán efekt s WarpInfem, jsou udělány celkem tři zóny a v horní |
a v dolní je WarpInfo, uprostřed není nic. |
|
U WarpZone nastavte jen dvě položky, ThisTag to je označení aktuálního WarpZone |
a OtherSideURL to je označení druhého WarpZone, v podstatě jeden ukazuje na druhý. |
Pro názornost jsem je pojmenoval nahoře a dole. |
|
|
Viz ukázkoví level zony20.unr |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz