Postavy v Unreal 2

Editor 3.0 - Unreal 2


S U2 přibyla do hry jedna moc dobrá věc a to jsou postavy. Jednak je to posádka vaší

lodi, potom jsou to vojáci a pak vědci a dělníci. S těmito postavami můžete konverzovat.
Buď si vyslechnete jen povídání s vašimi meziodpověďmi tak že rozhovor začne když
kliknete na danou osobu a po dopovídání vše skončí a postava není dále použitelná.
Nebo po dopovídání postavy vám bude říkat třeba že nemá čas ať se stavíte jindy.
Případně můžete udělat postavu která s vámi nechce mluvit vůbec a pořád vás posílá
někam :-) A nebo můžete udělat to že vám postava dá vybrat třeba z deseti různých věcí
o kterých vám může povídat a potom zase bude říkat že má spoustu práce a tak.
Dá se to kombinovat. pak je tu ještě jedna věc, můžete postavy ovládat, jmenovitě
vojáky a říkat jim kam mají jít, jaké stanoviště mají bránit.
S možností takto ovládat a modifikovat postavy se v U2 otevřeli docela veliké možnosti,
klidně hru můžete udělat více komplikovanou a vložit tam pořádnou část adventury :-)
Když se kouknu na děj originálního příběhu tak si to samo říká o to aby se udělalo něco
při čem by si člověk trochu spravil náladu a řešil třeba nějakou záhadu a mluvil s lidmi
a tak se dostával k cíly, samozřejmě s občasnými přestřelkami nepřátel jak už to bývá.
A vzhledem k tomu že v ED3.0 jdou dost dobře dělat i videa tak by to nakonec
nemuselo vypadat špatně
 
Popíšu tady výše zmiňované způsoby modifikování a výběru postav.
 
První způsob bude ten jak vám postava řekne něco s vašimi meziodpověďmi a pak už
nebude aktivní.
Druhý způsob bude to samé plus přidáno to aby vám říkala že nemá čas atp.
Třetí způsob bude jen to odpovídání ať jdete pryč.
Ve čtvrtém vám postava nabídne několik věcí a vy si můžete vybírat a pak je neaktivní.
V pátém to samé plus zase že nemá čas.
Později i ovládání postav aby šli kam chcete. Možnosti se dají kombinovat a vymyslet si
potom můžete cokoli, v tom se meze nekladou.
 

Nejdřív začneme vložením samotné postavy. Všechny postavy naleznete v Actor - Pawn -
LicenseePawn - U2Pawn - U2PawnBase a tam v U2PawnAtlantis jsou postavy z vasi
lodi a v U2PawnBasic - U2PawnAdvanced jsou ostatní. A v U2PawnAdvanced -
U2Civilian jsou ti vědci. Takže si vložíme třeba vědce, označte si U2CivilianScientist
a přes pravé tlačítko ho vložte do levelu.

Teď si můžete vybrat jak má vypadat, jestli má být normální nebo má mít brýle atp.
Nebo jestli to má být místo vědce třeba dělník. Otevřete si záložku Meshes a tam
si v seznamu nalistujte třeba ColonistMalAH.

Potom si otevřete properties postavy a v záložce Display a tam v Mesh klikněte na USE.
A jelikož máte pořád v Meshes otevřeného ColonistMaleAH tak se vaše postava změní
na toho ColonistMaleAH.

Takhle si můžete změnit vzhled postavy třeba i na toho dělníka WorkmanMaleMHatB,
je tam více možností, klidně si je prozkoušejte ať víte co je tam za postavy.

Další stránka

 

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz