|
TACTICAL OPS - Zachraňte rukojmí |
1 strana ze 3
|
|
|
Jistě už jste hráli mód Tactical Ops, tady máte návod jak si udělat level, |
|
ve kterém budete zachraňovat rukojmí ze zajetí teroristů. |
|
Budu to opět popisovat na vzorové mapě. |
|
Děláno ve verzi TacOps315UTMod-v2. |
|
Do levelu si vložte na jednu i na druhou stranu playerstarty. |
|
|
|
Na jedné straně kde bude spaciální jednotka jim nastavte do TeamNumber jedničku, |
|
druhému týmu nechte nulu. |
|
|
|
K týmu speciální jednotky vložte s_ZoneControlPoint, najdete ho v NavigationPoint - |
|
s_ZoneControlPoint a nastavte ho podle následujícího obrázku, důležitá |
|
položka je OwnedTeam musí být u speciální jednotky na 1. |
|
(kdyby se vám nezobrazovali věci pro TO, tak si načtěte nějaký TO level) |
|
|
|
Na druhé straně to nastavte na 0. |
|
|
|
Položka bRescuePoint u speciální jednotky vám určuje to, že tento ZoneControl |
|
je zároveň záchrané místo kam musíte dovést rukojmí. Když to nastavíte na false, |
|
tak můžete vložit nový ZoneControl na jiné místo a určit mu že on bude cílový bod. |
|
Teď si vložíme rukojmí. Vložte si blízko k sobě s_ZoneControlPoint a s_NPCStartPoint. |
|
Obě věci jsou v NavigationPoint. Vložte jich tolik, kolik chcete mít rukojmích. |
|
Jeden s_ZoneControlPoint a s_NPCStartPoint je jeden rukojmí. |
|
|
|
|
|
s_NPCStartPointu nastavte jen do bHostage - true. |
|
|
|
s_ZoneControlPointu jen v bHostageHidingPlace - true. |
|
|
|
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz