|
TACTICAL OPS - Zachraňte rukojmí |
3 strana ze 3
|
|
|
No a teď důležitou věc levelu. Vložte si někam, na místě nezáleží, TO_ScenarioInfo. |
|
|
|
Najdete to v TacticalOpsMapActors. |
|
|
|
Nastavují se u něho 4 věci. SF_Objectives - to jsou úkoly a chování pro speciální jednotku, |
|
Terr_Objectives - to jsou úkoly a chování pro teroristy, TO_Scenario - tady píšete |
|
informace které se zobrazí před začátkem hry hráčům a TO_Setting - zde určíte chování |
|
speciální jednotky a teroristů a defaultního poraženého. |
|
Nastavte to podle následujících obrázků. Hlavně nezapomeňte na jednu věc. |
|
V bodu [0] jak u SF_Objectives tak i u Terr_Objectiver v položce Target, musíte |
|
nastavit první s_SWATPathNode, aby se po startu rozeběhli jednotky po určené cestě. |
|
|
|
|
|
V TO_Scenario v ObjShot1 až 4 můžete vložit obrázky k úkolům. Dávají se taky do |
|
textur MyLevel jako obrázek k levelu. Do SF_Objective a Terr_objectives1 až 4 |
|
píšete úkoly, které se zobrazí hráči. |
|
|
|
V TO_Settings napíšete už jen zprávu pro poraženého, nastaveného hned pod zprávou. |
|
|
|
Pak už jen nastavte LevelInfo a je to. |
|
|
|
Viz. level TO_TU_Hostage. |
|
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz